воскресенье, 14 декабря 2014 г.

«Дерзання, пошук, творчість молодих»




Сценарій відкритого засідання
школи молодого вчителя

                     Професія  вчителя – вічний екзамен –
                     Глибокий і довгий, як сивий Дніпро.
                     Професія вчителя – вічний екзамен
                     На мужність, на чесність, порядність, добро.

Добрий день, дорогі друзі! Найтепліші, найщиріші вітання педагогам, гостям, людям з палким серцем, ласкавою усмішкою, мудрістю і щирістю.
Кожна людина неповторна. Це істина. Тому педагогіка є найбільш складною і суперечливою формою людської діяльності. Неможливо педагога навчити педагогіки. Педагогіки необхідно вчитися все життя. Недарма говорять: «Учитель живе до тих пір, поки він учиться, перестає бути вчителем той, хто перестає бути учнем».
Запрошуємо до зали молодих та малодосвічених вчителів.
Овсієнко Лариса Анатоліївна – вчитель початкових класів, класний керівник 4 класу
Куріленко Ірина Валеріївна – вчитель математики, , класний керівник 7 класу
Гордяк Віра Олексіївна – вчитель фізики та інформатики,  класний керівник 5 класу

         Сьогодні ми проводимо відкрите засідання школи молодого вчителя, яке пройде у вигляді конкурсу серед молодих вчителів «Дерзання, пошук, творчість молодих». 
      Допоможе нам у цьому журі, яке просимо  зайняти свої місця:
1.     Сметана Наталя Володимирівна, методист відділу освіти
2.     Іванисенко Лариса Іванівна, методист відділу освіти
3.     Бугай Лідія Миколаївна, керівник районної комісії заступників директорів з навчально-виховної роботи

Оцінювання конкурсів буде здійснюватися  за 3-бальною шкалою.
Хай буде вам у добрий час дорога.
    Цей перший крок – з молитвою надії.
     Благословення вам від долі і від Бога.
                                    І віри в себе, в світлі, добрі мрії.      
       1-й конкурс  «Представлення учасників (візитка)»

2 конкурс. Експрес-опитування: 
1.     Назвіть  причини, через які Ви обрали професію вчителя.
2.     Які риси характеру мають бути притаманні сучасному вчителю?
3.     Назвіть  речі, які стали для Вас відкриттям і повною несподіванкою в професії вчителя?

 3-й конкурс «Я-учитель» (самопрезентація)

       Виступи вчителів

4-й конкурс 
Скласти сенкан до слова урок

5-й конкурс Тести
( «Вчителі» учні 5 класу)

6-й конкурс «Відгадай учня». За короткою  характеристикою, яку склали класні керівники та класоводи, необхідно відгадати прізвище учня, якого Ви навчаєте.
1.     Для Куріленко І.В..:  Учень невеликого зросту, кмітливий, рухливий, завжди зустрічає Вас із посмішкою. Багато говорить, дуже любить поїсти.

2.     Для Гордяк В.О.:  Активна як у житті, так і стосовно виконання доручень. Добра і трохи невпевнена у собі. Завжди усміхнена. Артистична.


3.     Для Овсієнко Л.А.:
   Учень невеликого зросту, русявий. Старанний у навчанні. Гарно читає, швидко рахує. Вміє працювати самостійно. На перервах  грає у м’яча. Поважає дівчат.


     7-й конкурс. Сесія. Екзамен
Білет 1
1.    Вирішити ситуацію:
Учень приносить до школи ручного пацюка. В такий день всі уроки йдуть “шкереберть”. Що робити?
2.    Скільки східців на ганку школи?
3.    Розкажіть веселу історію, яка сталася з Вами або Вашими учнями в школі.

Білет 2
1.Вирішити ситуацію:
   Один з учнів постійно демонструє свою ерудицію, часом ставлячи вчителя у    безвихідь. Як учителю себе поводити?
2. Скільки баскетбольних кілець у спортивному залі
нашої школи?
3.    Згадайте прислів”я на тему “Школа.Наука”.

Білет 3
1.    Вирішити ситуацію:
Під час пояснення нового матеріалу учень ставить запитання, посилаючись на протилежне твердження іншого вчителя. Як поводитися в такій ситуації?
2.    Скільки уроків у Вас у вівторок?
3.    Розкажіть веселу історію зі своєї практики.
Білет 4
1.Вирішити ситуацію:
   У класі є лідер, який негативно впливає на дітей. Як поводитися класному керівникові, вчителю?
2. Скільки предметів вивчають п”ятикласники?
3.Згадайте цікаву історію зі своєї практики.

Білет 5
1.    Вирішити ситуацію:
У класі є дитина – “слабак”, як називають його однокласники, які не пропускають нагоди, аби познущатися над фізично і психічно слабким хлопчиком. Як учителю допомогти такій дитині?
2. О котрій годині починається робочий день вчителя?
3. Згадайте куплет пісні на шкільну тематику.
                               


      Молоді вчителі  ще багато чого не знають. Але досвід приходить із роками. Не засмучуйтеся, якщо будуть невдачі: радісні й приємні хвилини теж будуть.  А щоб не викликати на себе гнів адміністрації, потрібно всього-на-всього пам'ятати  заповіді учителя.
1.     Усміхайтеся завжди, розвивайте свою пам'ять, щоб запобігти переживанням та стомлюваності, намагайтеся працювати з ентузіазмом.
2.     Коли доля дає вам лимон – перетворіть його в лимонад, і тоді всі мінуси перетворяться на плюси.
3.     Пам’ятайте, що секрет викладання в тому, щоб показати, що ви все життя знали те, про що прочитали вчора ввечері.
4.     Слухайте директора, він краще за  вас знає, скільки й кому поставити двійок.
5.     Перш ніж поставити двійку, подумайте, хто її буде виправляти.
6.     Шануйте завуча: інакше він вам зробить стільки "вікон", що світла не побачите.
7.     Ця заповідь більше стосується тих, хто має певний стаж роботи.  Не заздріть  молодим колегам -  їм ще так далеко до пенсії!

Комментариев нет:

Отправить комментарий